Για την απόφαση της Γ.Σ. των προέδρων των ΕΛΜΕ σχετικά με την Απεργία-Αποχή από την αξιολόγηση!


Για την απόφαση της Γ.Σ. των προέδρων των ΕΛΜΕ
σχετικά με την Απεργία - Αποχή από την αξιολόγηση!

Η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών χαιρετίζει την απόφαση της Γ.Σ. των Προέδρων των ΕΛΜΕ για απεργία – αποχή από την αξιολόγηση και την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας.

Αυτή η απόφαση είναι προϊόν διαπάλης στο εκπαιδευτικό κίνημα που διεξάγεται εδώ και αρκετά χρόνια. Οι δυνάμεις της ΑΣΕ πρωτοστάτησαν για την θετική της έκβαση ανεξάρτητα ποιος είναι κάθε φορά στην κυβέρνηση ή την πλειοψηφία που διαμορφώνονταν στο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ. Καθοριστικό ρόλο έπαιξαν οι αποφάσεις 77 Συλλόγων Π.Ε. και ΕΛΜΕ που αταλάντευτα έδωσαν αυτή τη μάχη ώστε να υιοθετηθεί αυτή η θέση από το κίνημα.

Στις 5 Σεπτέμβρη στην Γ.Σ. των προέδρων της ΟΛΜΕ ψήφισαν 51 ΕΛΜΕ με 73,1% σε σύνολο 67 ΕΛΜΕ υπερ της παρακάτω απόφασης:

  1. Δηλώνουμε την αντίθεσή μας στους σχεδιασμούς για αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και για ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Η οποιαδήποτε απόπειρα εφαρμογής της αξιολόγησης χρειάζεται να βρει τον κλάδο ενωμένο και θωρακισμένο με το όπλο της απεργίας – αποχής.
  2. Αποφασίζουμε απεργία – αποχή από τις διαδικασίες αξιολόγησης εκπαιδευτικών και αξιολόγησης / αυτοαξιολόγησης σχολικών μονάδων που προβλέπονται από τον νόμο 4692/2020 (ΦΕΚ 12 Ιουνίου 2020) που αφορούν αξιολόγηση και συγκεκριμένα τα άρθρα 33, 34, 35, 36 καθώς και τις εφαρμοστικές Υπουργικές Αποφάσεις και εξουσιοδοτούμε το ΔΣ της ΟΛΜΕ, αμέσως μετά την έκδοση των εφαρμοστικών Υ.Α. να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες (νομικές) για την υλοποίησή της.
  3. Καλούμε το ΔΣ της ΔΟΕ σε κοινή δράση ενάντια στην αξιολόγηση του ν. 4692/20
  4. Καλούμε τους Συλλόγους ΠΕ και τις ΕΛΜΕ να προχωρήσουν σε όλα τα οργανωτικά μέτρα προετοιμασίας του κλάδου για τη μάχη αυτή.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους, όλους τους συλλόγους διδασκόντων, όλες τις ΕΛΜΕ να μπουν μπροστά στην υλοποίηση αυτής της απόφασης, να ακυρώσουμε στην πράξη την όποια προσπάθεια επιβολής της αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης, συνολικά αυτή της πολιτικής.

Με τους αγώνες μας να επιβάλλουμε τους όρους και τις προϋποθέσεις ώστε ν’ ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια για τους μαθητές και για τους συναδέλφους. Η ασφαλής πρόσβαση στο σχολείο, η μόρφωση, η ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας μέσα σ’ αυτό είναι δικαίωμα του κάθε μαθητή ανεξάρτητα από την κοινωνική και οικονομική του προέλευση. Η ταξική κατηγοριοποίηση των σχολείων που εντείνεται λόγω της αξιολόγησης σε όλες τις χώρες της Ε.Ε., και προσπαθούν όλες οι κυβερνήσεις να φέρουν και στην Ελλάδα θα μας βρει απέναντι, εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές.

Αθήνα 7 Σεπτεμβρίου 2020